Webinars in de strijd tegen het coronavirus

Webinars in de strijd tegen het coronavirus

De impact van het coronavirus wordt met de dag groter. Beurzen kleuren in het rood, medewerkers blijven thuis en bedrijven sluiten uit voorzorg hun deuren. Ook zien we dat steeds meer (internationale) evenementen worden afgelast. Hoe zorg je er voor dat je jouw doelgroep toch nog steeds bereikt?

Een veilig alternatief

Een webinar is in deze roerige tijden een veilig alternatief op een fysiek evenement. Deelnemers kunnen op afstand - waar dan ook ter wereld - je live uitzending volgen. Zonder kans op besmettingsgevaar. Het is een effectieve manier om je boodschap (en niet het virus) te verspreiden.

Bereik je doelgroep op korte termijn

Op dit moment zijn er in 76 landen meer dan 90.000 mensen met het coronavirus besmet. Hoewel de symptomen over het algemeen mild zijn, is er veel onduidelijk over het verloop van het virus. Als organisator van een evenement is het daarom moeilijk in te schatten wat je bezoekersaantallen de komende tijd zullen zijn. De kans is aanwezig dat je geconfronteerd wordt met no-shows, annuleringen of uitstel van het event. Het webinar is een perfecte manier om momentum te behouden: deel je boodschap en bereik je doelgroep hoe dan ook.
 

 

 

 

 

Wil je meer weten?

 

Neem contact met ons op

Sjors van den Camp
Business Unit Manager
020-8457405
sjors@onlineseminar.nl

 

Vorig artikel De webinarlicentie: wanneer kies je er voor?
Volgend artikel Zo veranderen kennisplatforms de farma-industrie

Theme picker

Succesverhalen

Hoe we samen ambities waarmaken, hindernissen overkomen en resultaat boeken.


RTL Z

Hoe webinars traditionele tv versterken

Het Juridisch Loket

Slim opleiden via webinars

UMC Utrecht

Webinars als bron van medische info

UWV

Een baan vinden met hulp van webinars

Virtual Events


Meer informatie

Investor Relations Broadcasts


Meer informatie