Support

Loop je ergens tegenaan? Ons serviceteam staat voor je klaar.

Bel 020-8457405

Veelgestelde vragen

Mijn beeld en geluid haperen, wat nu?

Dat ligt waarschijnlijk aan je internetsnelheid. Klik hier om naar een testpagina te gaan waar je de snelheid van je internet kunt controleren. Indien de test uitwijst dat de internetsnelheid te laag is, kun je wellicht overschakelen naar een andere internetverbinding. Ook het verversen van je browser met F5 kan het probleem verhelpen.

Wat moet ik doen als mijn beeld stilvalt?

Met F5 kun je je beeld verversen. Dit lost het probleem in veel van de gevallen op.

Wat moet ik doen als een deel van mijn scherm niet meer zichtbaar is?

Dan is je scherm waarschijnlijk ingezoomd. Klik op Ctrl+0 om dit te herstellen.

Ik kijk via een bedrijfsnetwerk en ondervind problemen bij het kijken. Wat nu?

Als je binnen een bedrijfsnetwerk kijkt, of via een VPN verbinding verbonden bent, kun je problemen ondervinden. Sluit deze verbinding af indien mogelijk en open een toegestane browser om het webinar te volgen.

Ik hoor een echo in het geluid. Hoe los ik dit op?

Waarschijnlijk heb je twee of meerdere browserschermen openstaan waarin het webinar afspeelt. Sluit alle overbodige schermen.