Terug Hulp nodig

Telefoneren ... in het Frans

Wat je leert, zal je onmiddellijk kunnen toepassen!
Telefoneren ... in het Frans

Krijg jij het warm wanneer je de telefoon opneemt en de persoon aan de andere kant van de lijn een Franstalige blijkt te zijn? Of voel je je geremd om zelf een klant of leverancier op te bellen, als deze Franstalig is? Misschien vermijd je wel om het gesprek aan te gaan? Of wil je wat je zegt klantvriendelijker verwoorden?

In dit webinar reiken we je de sleutelzinnen aan om een telefoongesprek te beginnen, jezelf voor te stellen aan de telefoon en om het gesprek professioneel te beëindigen.
Ook de sleutelzinnen om een afspraak te maken of een boodschap aan te nemen passeren de revue.
Wat je leert, zal je onmiddellijk kunnen toepassen bij een volgend telefoongesprek in het Frans.

Voor wie is dit webinar bedoeld?

Dit webinar richt zich tot iedereen die af en toe in het Frans telefoneert. Om dit webinar te volgen verwachten we dat je een basiskennis van het Frans hebt.
(Minimum niveau volgens het Europees Referentiekader: A2 – klik hier voor meer info).

Wat mag je verwachten ?

Je leert standaardzinnen en uitdrukkingen die je altijd zal kunnen gebruiken,
1. om een telefoongesprek te beginnen
2. om afspraken te maken en te veranderen
3. om boodschappen aan te nemen en achter te laten
4. om het gesprek af te sluiten

Wie kan dit webinar volgen ?

Het webinar kan kosteloos gevolgd worden door werknemers uit volgende sectoren : metaalverwerkende en technologische industrie (PC 209), chemische sector (PC 116 of 207), confectiesector (PC 215 of PC 109), erkende controleorganismen (PC 219), textielsector (PC 120 of 214). Voor deelnemers uit de voedingshandel (PC 119), voedingsindustrie (PC 118 of 220), de audiovisuele sector (PC 227), de filmproductie (PSC 303.01) kan een beperkt inschrijvingsgeld aangerekend worden. Informeer bij het vormingsfonds Alimento of Mediarte.
Het inschrijvingsgeld voor deelnemers uit andere sectoren dan deze hierboven vermeld bedraagt 125 euro.

Docent : Philippe Vermeulen
Philippe Vermeulen (°1971) is native speaker Frans en licentiaat Communicatiewetenschappen. Met 15 jaar ervaring in de bedrijfswereld weet Philippe als geen ander hoe je je klant professioneel en klantvriendelijk te woord staat. Hij bouwde zijn ervaring op bij verschillende bedrijven als AXA, Amgen, Snecma, Voka, Ericsson, AS Adventure, Vlerick, De Mensen…
Philippe is een rasechte coach die zijn kennis en ervaring graag met u deelt!

donderdag

19

april 2018

Dit webinar heeft al plaatsgevonden, u dient ingelogd te zijn om het terug te bekijken.

powered by Online Seminar