Hybride events

Hybride events


Met een hybride event combineer je de sfeer van offline met de kracht van online: prikkel je publiek met continue interactie, vergroot je bereik en krijg waardevolle data over alle deelnemers.

The best of both worlds, dát is een hybride event.

Een magische totaalbeleving

Een magische totaalbeleving

Een hybride event is het toppunt van synergie: door de combinatie van live publiek in de zaal en online deelnemers op afstand til je jouw event naar een hoger niveau. Nooit eerder gingen betrokkenheid en bereik zo goed samen.

Online Seminar heeft alles in huis om je next-level event op te zetten: van een interactief en datagedreven platform tot aan full-servicebegeleiding, hoogwaardige studio's en een enorm netwerk van content- en distributiepartners.

Een hybride event is het toppunt van synergie: door de combinatie van live publiek in de zaal en online deelnemers op afstand til je jouw event naar een hoger niveau. Nooit eerder gingen betrokkenheid en bereik zo goed samen.

Online Seminar heeft alles in huis om je next-level hybride event op te zetten: van een interactief en datagedreven webinarplatform tot aan full-servicebegeleiding, hoogwaardige studio's en een reusachtig netwerk aan content- en distributiepartners. 

4 voordelen van hybride events

4 voordelen van hybride events

Engagement met hoofdletter E

Ga de interactie aan met het publiek in de zaal en betrek op hetzelfde moment alle online deelnemers bij je event. Benut eenvoudig de vele interactieve features van het Online Seminar-platform, zoals de chat, pollvragen en call-to-actions. 

Een complete productie van begin tot eind

Een hybride event van Online Seminar is zoveel meer dan de som der delen: wij helpen je van a tot z mee om een complete productie neer te zetten. Maak gebruik van het veelomvattende Online Seminar-platform en krijg bovendien rechtstreeks toegang tot de beste presentatoren, opnameleiders, studio's, contentmakers en distributiekanalen.

Vergroot je bereik met factor tien

Bij een hybride event ben je niet gebonden aan een beperkt aantal gasten. De combi van online en offline zorgt voor een sterke toename in deelnemers. En dat niet alleen: er is een on demand versie van je event, zodat je publiek ook na afloop mee kan doen.

Data, data, data

Wie keek naar welke sessie, hoe lang sloot het publiek aan bij je keynote speeches en welke deelnemers hebben interesse in een followup? Na afloop leveren we handige rapportages op gebruikersniveau, zodat je precies weet wat je event heeft opgeleverd.

12,5


jaar





Al sinds 2009 staat aandacht bij Online Seminar centraal. Aandacht voor mens, data én techniek. Wij geloven dat we hierdoor de beste resultaten kunnen behalen voor jou als klant.

500 klanten, 12.500 uitzendingen en meer dan 1 miljoen interactieve kijkers: wij ademen online.

Wanneer kies je voor een hybride event?

Door de covid19-pandemie zijn hybride evenementen sterk in opkomst. Maar wat zijn deze events precies en wanneer kun je ze als bedrijf het best inzetten?


Lees verder

Virtual events, het nieuwe normaal

Natuurlijk zijn er verschillen tussen virtuele en fysieke evenementen. Maar als puntje bij paaltje komt, gaat elk evenement om het delen van waardevolle informatie. Wat maakt dit bij virtual events zo krachtig?


Lees verder

Een hybride Prinsjesdagontbijt

700 ondernemers. Vier exclusieve locaties. Vier ronde tafels met experts en dagvoorzitters. Hoe kon het Prinsjesdagontbijt in coronatijd doorgang vinden? Hybride events bleken het antwoord. 


Lees verder